Försvinna?

Jag vill faktiskt inte försvinna, inte än. För jag vet att om jag försvinner, försvinner hon med. Den där tjejen jag älskar mer än allt annat. Mer än min flickvän, mer än min familj. Hon som var min första kärlek, mitt första krossade hjärta och min första riktiga bästa vän. Vi har ett löfte, om hon dör, dör jag med, och tvärtom. Det är hon som håller mig vid liv, inte min flickvän, eller min familj. Och hon är kär i mig nu, när jag är med någon annan. Jag vill inte ha henne, för vi skulle inte fungera nu, men jag är fortfarande kär i henne. Men jag vill ha något seriöst, och det vill inte hon. Jag vill vara med Em, min fina flickvän, som älskar mig, och som jag älskar.
Visserligen älskar jag henne på ett annat sätt än jag älskar, och alltid har älskat, A, min bästa vän, men jag älskar henne och jag behöver henne för att jag ska fungera. Hon är inte så... dramatisk.

Och jag behöver få fly från allt drama ett tag. Men det sliter mitt hjärta i tusen bitar.
148892_170245299662395_100000307772851_446327_7394463_n_large
//Audrey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0