Bonjour!

Hejsan svejsan, här är min nya perfektions-blogg. Audrey kallas jag för och jag har UNS (ätstörning Utan Närmare Specifikation) sedan circa 4 år tillbaka. För tillfället går jag till en psykolog för att bli "frisk" (Hah, som om jag någonsin kommer bli det) och snart ska jag även börja med att ta antidepressiva.

Min vikt: 53,5 kg.
Mitt mål: 47 kg
Längd: 167,5 cm


Hoppas ni tycker om min header btw, tog lååång tid för mig att förstå hur man satte ihop den, fast sen så är jag ju lite trög också XD

Perfection<3


Kommentarer
Postat av: Anotherana

Jag går också hos psykolog, men jag skippade sista mötet och tror inte jag ska gå dit mer... tror inte på att nån kan göra mig frisk om jag inte vill det själv, och just nu vill jag det inte.

2010-06-06 @ 15:22:59
URL: http://anotherana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0