Det syns!!!

dfcvgbhn
(Jag för något år sedan, så jäkla när perfektion, OCH SÅ SLUTADE JAG? VAD I HELVETE TÄNKTE JAG MED???)

Igår hade jag "picknick" med en kompis. Vi satt och åt chips (usch) och ballerina (DUBBELUSCH) på en klippa vid havet. Supermysigt, trots att jag hade svårt att stå emot frestelsen att slänga i mig allting vi hade med oss. (som tur var så åt jag ingen middag sen...)

Jag och min kompis pratade bland annat om min ätstörning, då hon vet det mesta om den, och om den som hon håller på och utvecklar. Hon sa att hon faktiskt sett att jag gått ned när hon såg mig bakifrån, DET ÄR HELT AMAZING! Så det syns alltså att jag gått ned! YAYYYYY!!!

Dagens matintag so far:
ett äpple.


Stay Strong älskade läsare! <3
//Audrey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0