Fuck it - jag orkar inte mer.

Tumblr_l3zii8arvk1qbex5uo1_500_large

Jag är så jävla trött, på allt.
På dig, på Ana, på henne (den där nya jag har träffat), på mamma, på pappa, på hela min familj, på mina vänner. Jag trodde att dem här fucking tabletterna skulle få mig att må bättre? INTE SÄMRE?

Jag vill bara försvinna. Jag saknar dig så det gör ont, jag säger att jag är över det, jag säger att hon som jag träfat nu är bättre än dig, att jag tycker om henne, men jag ljuger. Jag ljuger så jävla bra. Jag vill vara din vän, men det har hänt för mycket mellan oss för att vi ska kunna vara bara vänner.

Du har ingen rätt att vara svartsjuk,
för trots allt,
det var du som lämnade mig.
Och det var du som hittade någon ny,
efter tre dagar.

//Audrey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0