Skäms?

Jag har tänkt på en sak, många som har ätstörningar skäms över sin kropp och klär sig i stora/svarta/heltäckande kläder för att visa den så lite som möjligt. Men jag går alltid runt i färger och har inga problem med att visa mycket hud. (Det där lät slampigt, jag vet XD) Samtidigt så skäms jag ju över min kropp, men jag finner ingen vits i att dölja den för världen, den finns ju där och jag jobbar ju på att få den perfekt. Har aldrig hört om någon annan som är så, så min fråga till er är:

Har ni träffat/vet någon mer som är så? Eller är ni kanske rentutav så?

sxdcfghj
//Audrey


Kommentarer
Postat av: Perfection

Nope, har inte träffat någon sån än, själv gillar jag alla sorters kläder, så ibland blir det stort, ibland färgglatt och inte lika stort :)

2010-06-10 @ 23:22:51
URL: http://myperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0