WOHOO

Statistiken går uppåt, 27 unika bara idag! Danke Danke :) Är även mycket glad för kommentarerna, det är alltid lika kul när någon lämnar ett litet avtryck^^

Förövrigt mår jag så dåligt just nu att jag inte vet hur jag ska orka mer. Började ta antidepressiva igår, 10 mg/dag (en mycket liten dos tydligen) och läkaren säger att man kan bli väldigt nere och trött av dem. Guess it's the first time a doctor's been right about me. Jag ligger bara under täcket och stirrar i tomma intet, eller ser på How I met your mother. Eller så grubblar jag; över mig själv, min kropp, Ana och kärlek.

Jag blev "dumpad" för inte så länge sedan, av en person som jag trodde verkligen var den rätta för mig, men det sket sig som sagt och nu ska jag lägga av med kärlek för ett tag tror jag. Får ta och fokusera på min kropp istället, jag kan ju inte fokusera på någon annan förräns jag är nöjd med mig själv, right? Så tills jag väger 47 kg ska jag inte ha något med kärlek att göra, lust är allt som får finnas.

Dagens frukost: En mandarin + en avocado

Lunch: En kanelbunne och två mackor, med smör OCH skinka. VAD FAN ÄR MITT PROBLEM? DET SOM GICK SÅ BRA FÖR MIG. HELVETHELVETEHELVETE.

Middag: 10 små plättar, med socker.

Och så tre miljoner klunkar vatten förstås.

Ikväll var jag hemma hos en kompis med några andra, dem åt tårta och frågade om inte jag ville ha? Jag svalde och försökte kväva kväljningen som dök upp bara av att tänka på tårta, men tackade till sist ja och åt en yttepytteliten bit. MEN DEN HADE GRÄDDE PÅ SIG. JAG SOM INTE ENS TÅL MJÖLK (vilket jag tackar gudarna för då jag automatiskt aldrig någonsin i mitt liv ätit mjölkprodukter (fett)). VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED?

Är så frustrerad att jag varken vet ut eller in.
Tumblr_l3d73nc6cj1qbd7uso1_400_large
//Audrey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0