If I eat anything, I'll eat everything, so I eat nothing.

Godmorgon mina fina läsare!
Har precis avslutat min morgonträning, 40 situps och 40 armhävningar. (Även min kvällsträning) Dock gör jag armhävningarna på knäna so far, men ju starkare jag blir desto mer avancerad och hårdare träning. Frukost? No way. Lunch? No way. Snart ska jag iväg in till stan och träffa min tjej, mysigt. Fick panik igår och berättade för henne att Ana skrek på mig. Bra där Audrey, Bra. Nu kommer hon ju obsessa som fan över det. Fitta.

Lite thinspo:
One Hundred and SevenI'm Future Orientated.I'm Future Orientated.Chudość=Szczęście - Onet.pl BlogTumblr_ljt518gu5x1qe4k5n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0