Please die Ana, for as long as you'r here we're not.

You make the sound of laughter and sharpened nails seems softer.
And I need you now somehow.
- Ana's song (Open fire) - Silverchair.

Förlåt för dålig uppdatering, men mår så fruktansvärt dåligt just nu. Ingenting vill fungera. Börjat skolka rätt mycket igen också. Jag har inte tid för det här. Och just idag av alla dagar när jag har MATTE som jag verkligen borde gå på? Om jag inte klarar provet nästa vecka får jag IG i slutbetyg och måste gå om kursen. Jag som längtade så efter att få slippa matten nästa år. Ska plugga ihjäl mig. Om jag inte dör först av ångest och Ana dvs. Lol. HoppasHoppasHOPPAS att mamma inte märker att jag inte är i skolan idag. Jag klarar inte av det.

Tumblr_ljg8q5iszl1qf367ro1_500_large
//Audrey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0