Thou shall not eat without feeling guilty.

Frukost: En mandarin.

Gått upp till 55 kg. HelveteHelveteHelvete. Hatar det här. Känner mig så jävla meningslös, lyckas inte spy, lyckas inte gå ned. Ana skriker och den där jävla tröttheten har börjat sänka sig över mig igen. Den där tröttheten jag inte kännt på länge pga att jag trott mig vara "frisk". Lol. Som om jag någonsin kommer bli "frisk". Har levt med det här i 5/6 år nu. Ana är en del av mig. Utan henne hade jag inte blivit den person jag är idag som så många säger sig älska. Yeah right att dem älskar mig. Bara Ana älskar mig. Ingen annan. Bara Ana förstår.

ILOVEYOUTOTHEBONESILOVEYOUTOTHEBONES
ILOVEYOUTOTHEBONESmara ✿ tessa
Tumblr_lk8apglwxo1qzl8dio1_500_large
//Audrey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0