Honey, you and I, we were born to die.

Hejdå lösenordet. Hon låste upp sin blogg så då kan väl folk få läsa min igen. Hej mina typ 20 läsare, hoppas ni hittar tillbaka till mig. 
 
Svartsjuka. Vad innebär det egentligen? Och hur fan får man någon att inte känna det? För vad jag än säger och erbjuder mig och faktiskt gör, så verkar det inte ha någon effekt. Jag ska inte säga någonting egentligen, blir ju svartsjuk själv, men ändå. Hur fan motverkar man det? Jag skulle göra allt för henne. Precis allt. Och det vet hon. Ändå... Nej fuck it, sånt är livet. Jag blir ju som sagt svartsjuk själv. Ska inte säga mer än så. 
 
När det gäller maten vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Försöker faktiskt nu. Att bli frisk alltså. Men det är svårt för Ana viskar fortfarande till mig. Jävla fucking ana.
 
Jag får ångest nu för tiden igen, helt plötslgit krackelerar allt och jag faller ihop och hulkar. Är livrädd och vill fly men mina ben bär mig inte. Trodde jag var klar med att må så här. Tonårsångest, det är bara en fas, eller hur? Men jag fyller 20 snart och det är fan inte över än.
 
 /Audrey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0