Orkar inte.

Alla säger det till henne. Att du och jag var sååååå söta och såååå fina och såååå kära. ALLA. Vad i helvete är felet på folk? Var någonstans i deras jävla kukhjärnor är det okej att säga så? Jag är tillsammans med henne nu, jag är kär i henne nu, jag tror till och med att jag... ja... jo.. ja, jag tror nog det (herregudvadläskigtdetkanjagvälintegörainteigenjagvarjuklarmeddendärstorafarligakänslan), och folk har MAGE att såra henne på det viset? Vill kräkas rakt i ansiktet på dom. Hur vågar dom göra henne ledsen. HUR FAN VÅGAR DOM. 
 
Kommer träffa flera stycken av dom i morgon, kommer inte kunna hålla käft.
Vill skrika, spotta, slå. 
 
Det här är fan inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0